Publicitate:
Deși anul trecut a fost un an dificil, vânzările au crescut cu 4,3% iar Tetra Pak a continuat să investească pentru a oferi clienților săi produsele de care au nevoie consumatorii, la prețul corect.
Soluțiile de ambalare ale companiei au înregistrat anul trecut o cifră de vânzări de 9,87 miliarde de euro net, cu 4,2 % mai mult (în termeni comparabili) cu 2011, cu o creștere mai mare în Asia de Sud și Sud-est, America Centrală și de Sud, America de Nord, Europa de Est și Asia Centrală și cu o creștere de două cifre în Evul Mijlociu și Africa Subsahariană.
Vânzările pentru Soluțiile de procesare au atins 1,29 de miliarde de euro, cu 5,2% mai mult decât în 2011 (în termeni comparabili), cu o creștere de două cifre în Europa de Nord, Asia de Sud și Sud-est, America Centrală și de Sud și Africa Subsahariană.
“Situația economică este încă una dificilă, cu o creștere mai mică decât înainte de recesiune, mai ales în China sau Brazilia, state cu economii emergente. Astfel, în 2012 a trebuit să luăm decizii dificile pentru a continua să investim în dezvoltarea de noi produse, servicii și facilități care să contribuie la succesul operațiunilor clienților noștri în următorii ani”, declară Dennis Jönsson, Președinte și CEO Tetra Pak.
“Ne vom concentra în continuare să oferim clienților noștri produsele potrivite la cele mai bune prețuri, pentru a putea răspunde nevoilor în permanentă evoluție ale pieței”, declară Jönsson.
În efortul de a atinge obiectivele de a produce ambalaje 100% din surse regenerabile, Tetra Pak a lansat LightCap™ 30, primul dintr-o serie de capace produse din polimeri verzi din trestie de zahăr. Astfel, ambalajele Tetra Pak care folosesc capace “verzi” au crescut la 610 milioane în 2012, de la numai 80 de milioane în 2011.
Pe parcurcul anului trecut, Tetra Pak a continuat să investească în facilități menite să vină în sprijinul operațiunilor clienților săi în diferite regiuni ale lumii. A fost inaugurat Centrul Coconut Knowledge și s-a finalizat o investiție de 42 de milioane de euro pentru îmbunătățirea și extinderea operațiunilor în Singapore; a fost inaugurat un laminator nou, în cadrul investiției de 25 de milioane de euro în fabrica de ambalaje din Izmir, Turcia și a deschis o fabrică nouă de ambalaje în Imatra, Finlanda.
De asemenea, Tetra Pak a făcut două noi achiziții pentru a crește capabilitățile tehnice în anumite zone strategice; a achiziționat Filtration Engineering Company, Inc din Minneapolis, liderul din SUA în tehnologia de filtrare cu membrană pentru industria laptelui și produselor lactate și a achiziționat activele Genius Automação de Sistemas Ltda., din São Paulo, o companie specializată în sistemele de control industriale din Brazilia.
În 2012 Tetra Pak a furnizat peste 173 de miliarde de ambalaje individuale celor mai importante companii producătoare de băuturi și alimente din lume, care au oferit astfel consumatorilor lor peste 77 de miliarde de litri de suc, lapte, nectar și alte produse.
Tot anul trecut, compania a produs 505 de noi mașini de ambalare, 1971 de unități de procesare și 1721 de piese de echipament de distribuție. În prezent, Tetra Pak operează 42 de unități de producție pentru ambalaj și soluții de închidere, 16 centre tehnice de formare, opt fabrici pentru asamblarea mașinilor de umplere și 11 facilități de cercetare și dezvoltare în lume pentru a asigura inovarea continuă a produselor și excelență în relația cu clienții.
Tetra Pak este liderul mondial în soluţii de procesare, ambalare şi distribuire a produselor alimentare lichide. Lucrând îndeaproape cu clienţii şi furnizorii noştri, oferim produse sigure, inovatoare şi în armonie cu protecţia mediului înconjurător, care satisfac în fiecare zi cerinţele consumatorilor din peste 170 de ţări. Având aproximativ 23000 de angajaţi în peste 85 de ţări, noi credem în asumarea cu responsabilitate a poziţiei de lider în industria de profil, pentru crearea unei creşteri profitabile în armonie cu protecţia mediului înconjurător şi cu o bună conduită socială.
Publicitate: