Cataloage cu oferte: Catalog Hornbach de oferte

HORNBACH a fost prima companie din Europa care a inaugurat în anul 1968 un magazin combinat de materiale de construcţii şi articole de grădină. În prezent suntem reprezentaţi cu filiale extinse în Germania, Luxemburg, Olanda, Austria, România, Slovacia, Suedia, Elveţia şi Cehia.

Grupul HORNBACH, unul dintre cei mai importanţi operatori de magazine de materiale de construcţii din Europa, a înregistrat în ultimele decenii o dezvoltare unică în comparaţie cu alte companii din branşă.

Hornbach oferte 2 iulie – 27 iulie 2014

hornbach_oferte_2iulie_27iulie_2014

Hornbach oferte iunie 2014

hornbach_oferte_4iunie_1iulie_2014

Hornbach oferte 1 mai – 3 iunie 2014

hornbach_oferte_1mai_3iunie_2014

Hornbach oferte 9 aprilie – 29 aprilie 2014

hornbach_oferte_9aprilie_29aprilie_2014

Hornbach oferte aprilie 2014

hornbach_oferte_2aprilie_2mai_2014

Hornbach oferte martie 2014

hornbach_oferte_5martie_1aprilie_2014

Hornbach oferte februarie 2014

hornbach_oferte_30ianuarie_4martie_2014

Hornbach oferte decembrie 2013. Este momentul pentru cadouri!

hornbach_oferte_28noiembrie_5ianuarie_2014

In 2007, HORNBACH a implinit 130 de ani şi a deschis în iunie 2007 primul magazin de materiale de construcţii şi grădinărit în România, Bucureşti. Odată cu deschiderea primului magazin în România, compania a ajuns la un total de nouă țări unde există magazine Hornbach.
In 2008 Hornbach a implinit 40 de ani de existență, iar in acelasi an se deschide o filială în Hamburg, cel de-al doilea magazin în Bucureşti şi unul în Biel (Elveţia).
In 2009 s-a deschis cel de-al treilea magazin din România la Brașov.
In 2011 Hornbach Germania a oferit clientilor incepand cu luna decembrie de a achizitiona online produsele companiei.

Pentru HORNBACH, clientul se află în centrul atenţiei, este vorba despre clientul de proiect care se adresează HORNBACH cu un demers mai amplu. Cel mai important obiectiv al companiei este reprezentat de fidelizarea clientilor acestuia faţă de HORNBACH. Pentru a transpune în realitate acest scop, HORNBACH mizeaza pe interacţiunea perfectă între cei trei factori reprezentaţi de selectare, preţ şi consultanţă.

Magazinele HORNBACH de materiale de construcţii şi grădinărit sunt concepte special pentru a face faţă acestei cerinţe. În magazinele HORNBACH pe suprafeţe extinse se pune la dispoziţie o gamă foarte variată de mărfuri – iar acestea sunt disponibile permanent într-o cantitate peste medie.

Suplimentar faţă de oferta detaliată de mărfuri, structura preţurilor reprezintă un argument care îi convinge pe clienţi şi consolidează calitatea HORNBACH de lider în domeniul preţurilor. HORNBACH a renuntat la acţiuni promoţionale sau la oferte speciale, practicând în schimb preţuri mereu mici, ca o dovadă pentru fiabilitatea companiei.

Compania a implementat un sistem eficient de gestionare a mărfurilor care constituie baza pentru o valorificare optimă a capacităţilor de depozitare şi pentru asigurarea achiziţiilor de mărfuri în funcţie de necesar. În acest mod avem posibilitatea de a comercializa mărfuri în beneficiul clienţilor noştri la cele mai avantajoase preţuri.
Catalog Hornbach de oferte este actualizat o data pe luna si poate fi rasfoit online pe orlo.ro.